Välkommen till Xenonkungen och Ledison Support!

Vi använder oss av ett Support Ticket System vilket innebär att ärendet hamnar hos rätt handläggare direkt samt att du kan följa dess status.

När du sänt din fråga får du ett mail med ärendets ID nummer. Med det ID nummeret samt din epostadress kan du logga in för att se ärendets status och skriva eventuella ändringar och tillägg.


Kunskaps Databasen

Här hittar du information och ofta stilte spörsmål. Det är ofta att flera kunder har samma fråga, här kan du snabbt få svar på dom mest normala frågorna.

NB! Detta är en ny funktion på Support sidan och ska betraktas som under utveckling.

Senaste

Kategorier

Sockler (0)
Xenonkit (0)
Xenon (1)


Nytt Ärende

Vänligen ange så mycket information som möjligt, slik att vi kan på bästa sätt besvara din fråga. För att lägga till eller updatera ett befintligt ärende, vännligen använd inlogning till höger.

Visa Befintligt Ärende

Här kan du se alla dina befintliga ärenden båda frågor och svar.



As a show of support, we ask that you leave powered by osTicket link to help spread the word. Thank you! --> Powered by osTicket